R407C
گاز

گاز مبرد فریون R407C (آر 407 سی)

گاز مبرد R407c ترکیبی از هیدروفلورکربن ها می باشد و بیشتر در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید مسکونی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده »
r404a
گاز

گاز مبرد فریون R404A (آر 404 آ)

گاز R404a یک گاز بی رنگ، غیر سمی و غیر قابل اشتعال می باشد و مورد استفاده در اکثر سیستم های تهویه مطبوع و تبرید خانگی و صنعتی در دمای متوسط و پایین است.

مشاهده »
R507 Refrigerant Gas
گاز

گاز مبرد فریون R507 (آر 507)

گاز مبرد R507 جزو دسته HFC ها می باشد که به دلیل وجود وجود R143 و R125 (گاز R143 به میزان 50 درصد و R125 به میزان 50 درصد) جزو ترکیبات آزئوتروپیک به حساب می آید.

مشاهده »
R600A Refrigerant Gas
گاز

گاز مبرد فریون R600A (آر 600 آ)

گازهای مبرد هیدروکربنی، سازگار با محیط زیست، غیر سمی و بدون اثرات تخریبی بر روی لایه ازون بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای گازهای مبرد کلرو فلوئورو کربن ها یا همان CFC ها می باشند.

مشاهده »
refrigerant
گاز

گاز مبرد فریون R22

مبرد کلرودیفلورمتان یا دیفلوئورمونوکلرومتان که با نام گاز فریون R22 ، گاز مبرد R22 یا گاز آر 22 شناخته می شود و فرمول مولکولی آن CHClF2 است . این گاز در فشار خود به مایع بی رنگ و شفاف تبدیل خواهد شد. غیر سمی ، غیر قابل احتراق ، پایداری گرمایی خوب ، پایداری شیمیایی ، فلز غیر خورنده. این یک مبرد با درجه حرارت پایین است.گاز مبرد R22 نوعی گاز بی رنگ در دمای اتاق است.

مشاهده »
r410a-coolib
گاز

کاتالوگ گاز مبرد فریون R410A

گاز مبرد فریون R-410A در سال 1991 توسط شرکت هانیول اختراع و ثبت شد . سایر تولیدکنندگان در سراسر دنیا مجوز ساخت و فروش R-410A را دریافت کرده اند ، اما هانیول همچنان از نظر ظرفیت و فروش پیشتاز است. در سال 2010 طبق پروتکل مونترال که عبارت است از مواردی (که لایه اوزن را تخریب می کنند) آژانس حفاظت از محیط زیست که در ایاالات متحده آمریکا واقع شده است تولید و واردات گاز R22 و سایر مبرد های هیدروکلرول فلوئور کربن ها (HCFC) را ممنوع کرده است.

مشاهده »
r410a
گاز

گاز مبرد فریون R410A (آر 410 آ)

گاز مبرد فریون R-410A در سال 1991 توسط شرکت Allied Signal (نام حال حاضر شرکت : هانیول ) اختراع و ثبت شد . سایر تولیدکنندگان در سراسر دنیا مجوز ساخت و فروش R-410A را دریافت کرده اند ، اما هانیول همچنان از نظر ظرفیت و فروش پیشتاز است.

مشاهده »
r141b
گاز

گاز مبرد فریون R141B (آر 141 بی)

گاز مبرد فریون R141B یا HCFC-141b یک گاز هیدروکلروفلوئوروکربن (HCFC) است. نام شیمیایی آن 1،1-dichloro-1-fluoroethane و شماره ثبت مقالات شیمیایی آن 1717-00-6 است. HCFC-141b به عنوان یک حلال و به عنوان یک عامل دمنده کف در ساخت محصولات متنوع از یخچال و فریزر گرفته تا عایق ساختمان استفاده شده است.

مشاهده »
134A
گاز

گاز مبرد فریون R134A (آر 134 ای)

گاز مبرد فریون R134A یک مبرد مقاوم سازی HFC برای R-12 است. در سیستم های خنک کننده ثابت و با دمای بالا و همچنین سیستم های چیلر و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ، می توان از آن برای مقاوم سازی سیستم های برودتی و تهویه مطبوع R-12 موجود استفاده کرد.

مشاهده »
روغن کمپرسور سانیسو
محصولات

روغن سانیسو (Suniso)

روغن سانیسو به طور خاص، برای استفاده در سیستم ‌های تبرید و تهویه مطبوع که با مبردهای سازگار با ازون کار می‌کنند، طراحی شده است. روغن سانیسو، الزامات تعیین ‌شده توسط تولید‌کنندگان تجهیزات اصلی برای کمپرسورهای سیستم‌های تبرید را زمانی که سازند‌گان این کمپرسورها، یک روغن معدنی نفتنیک را برای استفاده، مشخص می‌سازند تامین می‌کند.

مشاهده »
حوه عملکرد اسکرول
کوپلند

کمپرسور اسکرال کوپلند

کوپلند یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت امرسان آمریکا می‌باشد. این شرکت تجهیزات مختلف سردخانه و سیستم های تهویه مطبوع را تحت برند کوپلند تولید می‌کند. کمپرسور اسکرال و کمپرسور سیلندر پیستونی سمی هرمتیک کوپلند که به dwm معروف است از مهمترین محصولات این برند هستند.

مشاهده »
embraco co
امبراکو

کاتالوگ کمپرسور های امبراکو گاز آر 404

امبراکو یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین برند هایی که در زمینه تولید و طراحی کمپرسور های برودتی کامپکت فعالیت می کند.محصولات امبراکو به جز کشور ما ،در سراسر دنیا جزو ۳ برند محبوب کمپرسور های یخچالی به حساب می آیند.

مشاهده »
Embraco
امبراکو

کاتالوگ امبراکو

امبراکو شرکتی است که به صورت تخصصی در زمینه سیستم های برودتی و هم چنین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده کمپرسور هرمتیک شناخته می شود. یکی از اصلی ترین ماموریت های شرکت امبراکو ارائه راه حل های نوآورانه برای بالا بردن و بهبود کیفیت زندگی امروزی با توجه به پیشرفت فن آوری می باشد. محصولات تولید شده توسط شرکت امبراکو در حال حاضر مورد توجه مطرح ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و خودروسازی و همچنین تولید کنندگان تجهیزات تبریدی می باشد.

مشاهده »