گاز-دی-وای-22

همه چیز درباره ی گاز R22 دی وای

گاز R22 دی وای از جمله شناخته شده‌ترین گازها در صنعت سرمایش و تهویه مطبوع است. این گاز از دسته هیدروکلرو فلوروکربن (HCFC) محسوب می‌شود. گاز ۲۲ یا HCFC-22 در دمای اتاق گازی بی رنگ و غیر سمی و غیر قابل اشتعال است. همچنین از ثبات حرارتی و شیمیایی بسیار خوبی برخوردار بوده و باعث خوردگی فلزات نمی‌شود؛ با این حال در آزمایش نشان داده‌ شده ‌است که در فشار ۶۰ psig و وقتی که با هوا مخلوط شود در دمای محیط قابل احتراق است. این مبرد با روغن های معدنی (MO: Mineral Oil) و آلکیل بنزن (AB: Alkyl benzene) سازگاری دارد.

اطمینان از کیفیت و اصالت گاز R22 DY

برای تایید کیفیت گازهای مبرد، آنالیز شیمیایی آن‌ها توسط شرکت سازنده و همچنین آزمایشگاه‌‍‌های معتبر مورد بررسی قرار ‌می‌گیرد. پس از بررسی های علمی، گواهی تایید (سرتیفیکیت اصالت کالا) برای آن‌ها صادر می‌شود. فاکتورهایی مانند درصد خلوص گاز، میزان رطوبت یعنی میزان آب موجود در مبرد در فاز گاز و همچنین میزان اسیدی بودن مبرد یعنی میزان اسید HCL موجود از مهم‌ترین متغیرهایی است که در این گواهی ذکر می‌شود.

گاز R22 دی وای

کشور سازنده گاز R22 DY

شرکت دی وای در چین تاسیس شده و اکنون نیز در این کشور فعالیت می‌کند، تولیدات این برند محدود به گاز R22 نیست و انواع دیگر گاز فریونی از جمله R134a ,R404a , R407c و … را نیز تولید می‌کند.

قیمت گاز R22 DY

 برای اطلاع از قیمت گاز آر ۲۲ می‌توانید از طریق پیامرسان‌ها و همچنین تماس تلفنی با کارشناسان فروش کیاسرما در ارتباط باشید.

 

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00