گاز فریون

آشنایی با گاز R410a دی وای

گاز R410a دی وای

 گاز R410A DY از جمله مبردهای پرمصرف Dy است که بیشتر در صنعت تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاز R410A به عنوان مبرد در بسیاری از دستگاه‌های تهویه مطبوع استفاده می‌شود. این مبرد با توجه به شباهت فراوان به مبرد ۲۲ می‌تواند به عنوان جایگزین این گاز استفاده شود. این مبرد با روغن پلی اُل استر (POE: Polyolester Oil) سازگاری دارد.

از آنجا که گاز R-410A در فشار بالاتری نسبت به مبردهای دیگر کار می‌کند، در طراحی سیکل سرمایش باید از قطعاتی که مخصوص این گاز طراحی شده‌اند، استفاده کرد. گاز R410A یک گاز بی‌رنگ و در دمای محیط به صورت گازی شکل است. مبرد 410A در دمای حداکثر ۱۰۰ درجه سانتیگراد در فشار اتمسفر در هوا قابل اشتعال نیست. با وجود این، گاز ۴۱۰ در صورت مخلوط شدن با هوا در فشار بالا یا دمای بالا در حضور منابع احتراق قابل شعله‌وری است.

اطمینان از کیفیت و اصالت گاز R410A

گازهای مبرد توسط شرکت سازنده و آزمایشگاه های معتبر آزمایش می‌شوند و گواهی تایید گاز، با ذکر ویژگی‌هایی همچنین میزان اسیدی بودن مبرد یعنی میزان اسید HCL موجود در مبرد و شاخص ایمنی ASHRAE طی آزمایش‌ها برای آن‌ها صادر می‌شود. این موارد شامل درصد خلوص گاز، میزان رطوبت یعنی میزان آب موجود در مبرد در فاز گازی ‌می‌شود. شما می‌توانید هنگام سفارش محصول، گواهی اصالت گازR410A  را با بازکردن آیکون ارائه‌ی سرتیفیکیت اصالت کالا مشاهده‌کنید.

کشور سازنده گاز R410A DY

شرکت دی وای در چین تاسیس شده و اکنون نیز در این کشور فعالیت می‌کند، تولیدات این برند محدود به گاز R410a نیست و انواع دیگر گاز فریونی از جمله R134a ,R22 , R404 و … را نیز تولید می‌کند.

قیمت گاز R410A DY

 برای اطلاع از قیمت گاز R404a می‌توانید از طریق پیامرسان‌ها و همچنین تماس تلفنی با کارشناسان فروش کیاسرما در ارتباط باشید.

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *