نحوه بارکد خوانی

چگونه از اصالت کمپرسور بیتزر اطمینان حاصل کنیم؟

با توجه به اینکه انواع تقلبی کمپرسورهای بیتزر در بازار وجود دارند، اطمینان از اصالت کمپرسور خریداری شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معمولا کمپرسورهای تقلبی بیتزر به شکل کمپرسور اصلی ساخته می‌شوند و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه کمپرسورهای اصلی بیتزر هستند. در اینجا به مطمئن‌ترین راه اطمینان از اصالت کمپرسور بیتزر پرداخته می‌شود که توسط خود کارخانه‌ی آلمانی بیتزر معرفی شده است.

شرکت بیتزر برای آسودگی خیال مشتریان محصولات بیتزر برای تولیدات خود بارکد و سریال نامبر ویژه در نظر گرفته است که شما با ارسال سریال نامبر حک شده روی کمپرسور خریداری شده به کارخانه‌ی بیتزر، می توانید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

دستور العمل انجام این فرآیند ساده به شرح زیر است :

  • ابتدا بر روی تلفن همراه خود یک برنامه‌‌ی بارکد خوان نصب کنید.
  • از متصل بودن تلفن خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.
  • سپس با باز کردن برنامه‌ی بارکد خوان، QR (بارکد تصویری و مربعی شکل) روی بدنه‌ی کمپرسور را بر روی صفحه نمایش تلفن خود اسکن کنید.
  • اکنون اگر کمپرسور شما اصل و ساخت کارخانه‌ی بیتزر باشد، لینک سایت کمپرسور بیتزر بر روی تلفن همراه شما نمایان می‌شود.
  • با باز کردن لینک کارخانه‌ی بیتزر و نمایش عبارت Checking successful به معنای موفیقت در خوانش و تایید اصالت بارکد می‌توانید مدل کمپرسور و سریال نامبر درج شده بر روی بدنه‌ی کمپرسور و آنچه سایت بیتزر به شما نمایش می‌دهد را تطبیق بدهید. اگر تطبیق بین آنچه روی کمپرسور حک شده و آنچه سایت بیتزر به شما نشان می‌دهد وجود داشت یعنی کمپرسور شما اصل و ساخت کشور آلمان است.

 

پلاک کمپرسور بیتزر

نحوه بارکد خوانی

 

کمپانی بیتزر

قیمت انواع کمپرسورهای سیلندر پیستونی بیتزر 

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید یا مشاوره با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

اینستاگرام : kia_sarma

 

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00