انواع کمپرسورهای بیتزر

انواع کمپرسور بیتزر (Bitzer)

کمپرسور اسکرو بیتزرکمپرسور دو مرحله ای بیتزرکمپرسور سمی هرمتیک بیتزر
کمپرسور اسکرو بیتزرکمپرسور دو مرحله ای بیتزرکمپرسور سمی هرمتیک بیتزر

 

کمپرسور بیتزر Bitzer ساخت کشور آلمان می باشد و توانسته با تولید و طراحی انواع محصولات برودتی برای سیستم های برودتی، سردخانه های زیر صفر و بالای صفر، سیستم های IQFیا تونل انجماد، سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی در صنایع تبرید و تهویه مطبوع نقش بسزایی داشته باشند.

از ویژگی های این کمپرسوها می توانیم به قابل اطمینان بودن، عمر طولانی، انعطاف پذیری، حفاظت از محیط زیست، استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت، قیمت مناسب، صدا و لرزش کم، مصرف انرژی پایین، نگهداری آسان، بهینه سازی برای کاهش اتلاف انرژی اشاره کرد. کمپرسور های بیتزر که در بازار تحت عنوان موتور سردخانه بیتزر نیز شناخته می شوند از نوع کمپرسور های باز یا نیمه باز هستند که به راحتی قابل تعمیر می باشند که همین امر موجب شده است که این موتور های سردخانه دارای خدمات پس از فروش مناسب باشند. کمپرسور بیتزر با انواع گازهای مبرد و روغن های روان کننده سازگاری دارد.

انواع کمپرسور Bitzer

کمپرسور بیتزر آلمان در چهار مدل ارائه می گردد، در ادامه انواع مدل ها را شرح خواهیم داد:

  • کمپرسور اسکرو بیتزر
  • کمپرسور دو مرحله ای بیتزر
  • کمپرسور سمی هرمتیک بیتزر
  • کمپرسور اسکرال بیتزر
کمپرسور اسکرو بیتزر 

این مدل کمپرسور با استفاده از دو روتور ماردونی شکل گاز را در درون خود محفوظ کرده و با حرکت مارپیچی آن را فشرده می نمایند. گازهای مناسب برای کمپرسور بیتزر اسکرو bitzer، R22, R134A, R404a, R407c بوده که از روغن BSE170, B320SH برای روانکاری و جلوگیری از سایش استفاده می کند. برای کاربرد های دمای بالا و پایین صفر درجه، انواع چیلر های تراکمی و سیستم های تهویه مطبوع در سایز بزرگ و سردخانه ها قابل استفاده می باشند. کمپرسور بیتزر مدل اسکرو از توان برودتی 50 تا 300 اسب بخار طراحی و ارائه می گردد.

کمپرسور اسکرو بیتزر

کمپرسور دو مرحله ای بیتزر

این مدل کمپرسور یا two-stage یا موتور دابل استیج دارای 4 و 6 سیلندر بوده، با توان 12، 15، 20، 25، 30، 40 تا 60 طراحی شده اند که با انواع گازهای R22, R134a, R404a, R507a, R407c سازگار هستند. در این مدل از کمپرسور های بیتزر برای روان کاری از روغن پلی آل استر و مینرال استفاده می کنند. کمپرسور دو مرحله ای Bitzer  عموما برای کسب کار های صنعتی بزرگ مناسب هستند. البته این مدل کمپرسور دارای وزن زیادی بوده، که جابجایی را مشکل می کنند. کمپرسورهای دو مرحله ای به دلیل فشرده سازی در دو مرحله دارای قابلیت اتصال به خنک کننده روغن خارجی، سیستم های مناسب برای حفاظت از حرارت موتور می باشند. کمپرسور بیتزر مدل دو مرحله ای برای سردخانه های زیر صفر، تونل های انجماد و سیستم IQF مناسب می باشند.

 

کمپرسور دو مرحله ای بیتزر

کمپرسور سمی هرمتیک بیتزر 

این مدل کمپرسور توسط پیستون های تعبیه شده در سیلندر عملیات فشرده سازی گاز مبرد را انجام می دهند. کمپرسور Bitzer سمی هرمتیک را برای کاربری های سردخانه زیرصفر و سردخانه بالا صفر، دستگاه های یخسازی، تهویه مطبوع، صنایع غذایی مورد استفاده قرار می دهند و از پرکاربردترین محصولات تولید شده این شرکت می باشد. این مدل کمپرسور ها از توان 1.5 تا 70 اسب بخار تولید و طراحی شده اند. این مدل کمپرسور با انواع گاز های R22 ،R134A ،R404A ،R407C و R507 سازگار بوده و از انواع روغن های مینرال و پلی استر برای روان کاری استفاده می کنند. در سری جدید کمپرسور پیستونی سمی هرمتیک bitzer کارایی سیستم 12 درصد افزایش یافته که باعث کاهش اتلاف انرژی و افزایش راندمان شده است.

کمپرسور سمی هرمتیک بیتزر

کمپرسور اسکرال Bitzer

کمپرسور اسکرال بیتزر برای کاربری های دما بالا و زیر صفر، سیستم تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی کاربرد دارد. این مدل کمپرسور bitzer دارای توان برودتی 7.5 تا 15 اسب بخار می باشد. با انواع گازهای R22, R134a, R404a, R407c, R507A سازگار بوده و برای روان کاری از روغن B5.2 برای گاز R22 و روغن BSE35 برای بقیه گاز های مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این مدل کمپرسور وزن پایین، اشغال فضای کم و ظرفیت خنک کنندگی بالا است.

 

کمپرسور اسکرال بیتزر

تاریخچه بیتزر

بنیان گذار شرکت بیتزر مارتین بیتزر بود که شرکت بیتزر را در سال 1934 در آلمان تاسیس کرد. گروه تخصصی بیتزر توانست محصولات و خدمات نوآورانه ی خود را بیش از 86 سال، در جهان ارائه دهد. گروه بیتزر توانسته است با استفاده از مهارت های تخصصی مهندسین و ماشین آلات و توسعه خود در بیش از 90 کشور (آمریکا، پرتغال، برزیل، انذولزی و غیره) و 72 مکان نمایندگی داشته باشد و برای بیش از 3800 نفر کارمند کارآفرینی نماید. در نخستین سال های فعالیت اولین محصولات این شرکت اکسپنشن ولو و کمپرسور رفت و برگشتی با دو سیلندر بود که خیلی سریع توانستند جایگاه مناسبی در جهان کسب کنند.

درسال 1961 اولربچ شوفلر جانشین مارتین بیتزر شد. شرکت بیتزر یکی از سرمایه گذارن بزرگ در کشور های آمریکایی و اروپایی می باشد. محصولات خود را کاملا سازگار با محیط زیست قرار داده است. تمامی محصولات ارائه شده توسط بیتزر دارای استاندارد و گواهی نامه های جهانی می باشند. شرکت بیتزر با شعار “ممکن است تولیدات ما را در هر جایی مشاهده نمایید، ولی حتما می توانید حضورشان را حس کنید” توانسته است پیشرفت کند و با قدرت و انرژی به مسیر خود ادامه دهد.

یکی از کشور های خاورمیانه، که از محصولات بیتزر حمایت می کند، کشور ایران است. بیتزر در چند سال اخیر توانسته در ایران جایگاه خوبی را بین مردم کسب نمایید. ویژگی های منحصر به فرد، کارایی بالا و قیمت مناسب از دلایل بسیار مهم مصرف کنندگان ایرانی برای استفاده از برند بیتزر می باشند.

 

کمپانی بیتزر

قیمت انواع کمپرسورهای سیلندر پیستونی بیتزر 

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید یا مشاوره با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

اینستاگرام : kia_sarma

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00