حوه عملکرد اسکرول

کمپرسور اسکرال کوپلند

معرفی کمپانی کوپلند

کوپلند یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت امرسان آمریکا می‌باشد. این شرکت تجهیزات مختلف سردخانه و سیستم های تهویه مطبوع را تحت برند کوپلند تولید می‌کند. کمپرسور اسکرال و کمپرسور سیلندر پیستونی سمی هرمتیک کوپلند که به dwm معروف است از مهمترین محصولات این برند هستند.

کارخانه اصلی کمپانی کوپلند در کشور ایالات متحده آمریکا واقع می باشد ولی این کمپانی جهت کاهش هزینه های تولید و همچنین گسترش بازار مصرف کارخانه هایی در کشور های مختلف ایجاد و محصولاتی را تحت یک استاندارد مرجع تولید می نماید و از طریق نمایندگی کوپلند در کشور های مختلف ارائه می کند. کمپرسورهای اسکرال کوپلند موجود در بازار ایران عموما تولید کشور تایلند می باشد و در حال حاضر کمپرسورهای سیلندر و پیستونی کوپلند در کشور چک تولید می شوند و رنگ بدنه این مدل از کمپرسورها هم به مشکی تغییر نموده است.

کمپرسور اسکرال کوپلند :

کمپرسور اسکرال یکی از مدل های کمپرسور تبرید می باشد و در بازار به کمپرسور فرفره ای و یا کمپرسور اسکرول نیز شناخته می شود. غالبا موارد مصرف کمپرسور اسکرال در سیستم های سردخانه و تهویه مطبوع است و کمپرسور اسکرال کوپلند جزو باکیفیت ترین کمپرسور های جهان محصوب می شود. کمپرسور اسکرال کوپلند که از نوع هرمتیک بوده در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود می باشد.

نحوه عملکرد کمپرسور اسکرال کوپلند

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00