پودر جوشکاری آلومینیوم 200 گرمی سیمبن

برند: سیمبن
وزن: 200 گرم
فاقد سدیم
فاقد نور قرمز خیره کننده
روان سازی عملیات جوش
افزایش کیفیت جوش
افزایش چسبندگی فیلتر متال
رنج دمایی: 500 تا 800 درجه سانتی گراد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
واتساپ
تلگرام
پینترست
توییتر
تامبلر
ایمیل
توضیحات

پودر جوشکاری آلومینیوم سیمبن ساخت کشور ایران و دارای وزن 200 گرم میباشد. فلاکس جوشکاری که آن را با نام های پودر تنه کار یا فلاکس لحیم کاری سخت هم میشناسیم، نقش مهمی در بریزینگ دارد, فلاکس های نامرغوب علاوه بر کاهش سیالیت سیم جوش , باعث خوردگی فلز پایه نیز می شوند. فلاکس های تولید شده در شرکت لحیم سخت سیمبن از بهترین مواد شیمیایی با خواص بالا تهیه شده وفرمولاسیون انها مطابق استانداردهای جهانی میباشد . فلاکس جوشکاری یا تنه کار در فرآیند لحیم کاری سخت بعنوان عامل اکسید زدا و حفاظت جوش بکار میرود.

برای جوشکاری با سیم جوش نقره و یا سیم جوش برنجی به تنه کار مناسب برای تمیز کردن سطح و ایجاد اتصال بهتر نیازمندیم. فلاکس جوشکاری فاقد سدیم بوده و نور قرمز خیره کننده ندارند و جوشکاری با آنها راحت تر میباشد مانند پودر جوشکاری آلومینیوم 200 گرمی سیمبن.

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر جوشکاری آلومینیوم 200 گرمی سیمبن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت
شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت، خرید یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 09001200490 - واتساپ 09001200480 تماس حاصل فرمایید.
زمان و نحوه ارسال
فروشگاه کیاسرما ارسال 3 ساعته در تهران و کرج و زیر 1 روز به تمام نقاط ایران را دارد. شما عزیزان کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن حتی به شیوه ایی که شما تمایل دارید سفارشات و محصولات موردنظر را به دست شما برسانیم. و همچنین تحویل حضوری از فروشگاه هم از امکان های موجود میباشد.
پودر جوشکاری آلومینیوم 200 گرمی سیمبن

پودر جوشکاری آلومینیوم 200 گرمی سیمبن

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00