کاتالوگ سایت گلاس دانفوس

کاتالوگ سایت گلاس دانفوس

شرکت دانفوس در کشور دانمارک تاسیس شده است که بیشترین فروش خود را در کشورهای آمریکا، روسیه، ایتالیا، آلمان و چین داشته است. این کمپانی محبوبیت زیادی در حوزه ی بازار های سردخانه و تهویه مطبوع ایران دارد. از پرفروش ترین محصولات این شرکت سایت گلاس میباشد که برای تشخیص رطوبت و کمبود مبرد است. این محصول برای روغن های معدنی (همانند HCFC) و مبردهای غیر قابل اشتعال HFC بکار می روند. سایت گلاس دانفوس دارای شاخص های خشک و مرطوب در قاب شیشه ای خود هستند و در هنگام تغییر وضعیت، رنگ نشان گر تغییر می یابد و از طریق شاخص تغییر رنگ، وجود رطوبت در سیکل تبریدی را شخیص می دهد که این تغییر رنگ از سبز به زرد می باشد.

برای معرفی و آشنایی کامل با سایت گلاس های دانفوس کلیک کنید.

کاتالوگ رسمی سایت گلاس دانفوس

کاتالوگ سایت گلاس دانفوس

 

از مشخصات مشترک این سایت گلاس های دانفوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای اتصال مهره ای، جوشی، یا سوکتی هستند.
  • نشان دهنده رطوبت موجود در سیستم تبرید، خنک کنندگی ناکافی و یا کمبود مبرد می باشند.
  • دمای محیط: 50- تا 80 سانتی گراد / 50- تا 175 فارنهایت
  • حداکثر فشار کاری: PS / MWP = 35 bar / 508 psig
  • دارای نشانگر میزان رطوبت

در مدل های SGN با سایر گازها شامل: R134a و R22 و R404A و R407A و R407C و R407F و R448A و R449A و R450A و R452A و R507 و R513A سازگار می باشند که برای خرید و یا استعلام قیمت سایت گلاس های دانفوس میتوانید از طریق سایت کیاسرما اقدام نمایید.

گروه صنعتی کیاسرما از ابتدای شروع کار خود در تلاش بوده است تا نتایجی بزرگ را صنعت تجهیزات برودتی، تهویه مطبوع، انواع یخچال ها و … رقم بزند.در همین راستا از معتبرترین شرکت های بین المللی برای تامین محصولات خود نظیر برند قدیمی و معتبر دانفوس استفاده میکنید.

خرید و یا استعلام قیمت سایت گلاس دانفوس

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید یا مشاوره با شماره های مندرح در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید. یا از طریق سرچ اسم محصولات به آن ها دسترسی پیدا کنید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

اینستاگرام : kia_sarma

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.