معرفی کمپرسور اسکرال کولپند

معرفی کمپرسور اسکرال کوپلند

کیاسرما تامین کننده انواع کمپرسور اسکرال کوپلند

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت محصول و یا خرید و دریافت مشاوره رایگان با شمارهای

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

تماس بگیرید ، کارشناسان ما همواره آماده خدمت رسانی به شما هستند.

فروشگاه کیاسرما ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت و حضور در بازار همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است  ، ویژگی هایی مانند ارائه فاکتور رسمی ، ارائه بهترین قیمت ، پشتیبانی بسیار قوی و اصالت کالاها تضمین کیفیت همکاری ماست.

کمپرسور اسکرال کوپلند

برند کوپلند یکی از زیر مجموعه های کمپانی امرسان آمریکا است. محصولات مورد مصرف کوپلند عموما در صنایع تبرید و تهویه مطبوع می باشد و از نظر کیفیت، کمپرسور کوپلند یکی از برند های مطمئن حوزه کمپرسورهای تبرید شناخته می شود که پا به پای تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را گسترش می دهد. 

کمپرسو‌ر اسکرال کوپلند (Copeland compressor) جهت بازده‌های بالا، سطوح پایین صدا، ماندگاری بالا و قابلیت اعتمادپذیری فوق‌العاده مهندسی شده است. این کمپرسورها، امکان استفاده از مبرد های جدید و دوست ‌دار محیط‌ زیست در سیستم‌ها را مهیا می‌سازند.

برای انتخاب کمپرسور به چه مواردی باید توجه کرد؟

۱-بار برودتی مورد نیاز کمپرسور

۲-دمای اواپراتور در کمپرسور

۳-میزان دمای کندانسور

کمپرسورهای اسکرال کوپلند به علت مزیت ‌های فراوانی که نسب به کمپرسورهای پیستونی دارند خصوصاً در کاربردهای خانگی و نیمه صنعتی بسیار مورد توجه هستند.

کیاسرما بهترین انتخاب برای خرید انواع کمپرسور کوپلند

برای خرید ، دیدن مشخصات و کاتالوگ و بررسی انواع کمپرسور اسکرال میتوانید به صفحه فروشگاه مخصوص کمپرسور اسکرال کوپلند سایت کیاسرما سر بزنید و یا با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00