کمپرسورهای کوپلند

تاریخچه برند کوپلند

تاریخچه برندکوپلند

برند کوپلند یکی از زیرمجموعه‌های شرکت امرسان آمریکا بوده و کمپرسورهای اسکرال و سمی هرمتیک DWM  از مهم‌ترین تولیدات این شرکت در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع و صنایع برودتی است.

پیدایش برند کوپلند برگرفته از نام مخترع امریکایی Edmund Copeland است که در سال 1921 در دیترویت شرکت خود را تاسیس کرد. این شرکت شروع به تولید کمپرسور کرد و اولین سیستم موفق برودتی را واشنگتن دی سی به ثبت رساند. پس از مشکلات مالی که در دوران رکود بزرگ اقتصادی در امریکا رخ داد، ادموند به تجارت راه آهن رو آورد و آقای Dallas Winslow تمام دارایی کوپلند را از او خریداری کرد.

ادموند کوپلند

شرکت کوپلند از آن زمان تا اکنون همچنان در مسیر پیشرفت و ارائه محصولات جدید با تکنولوژی برتر در حال فعالیت است. در اکتبر سال 1986 به عنوان یک شرکت تابعه‌ی امرسان الکتریک تبدیل شد. در سال 1987 ، copeland با تولید کمپرسور اسکرال پیشرفته یکبار دیگر پیشرو بودن خود در عرصه تولید کمپرسورهای با تکنولوژی بالا را به دنیای تهویه مطبوع اثبات کرد. این شرکت اولین تولید کننده کمپرسورهای خانگی و صنعتی امریکایی در بازار آن زمان بود. مجله “Popular Science” شرکت کوپلند را طی سالیان متمادی برای اولین پیشرفت چشمگیر در صنعت تهویه مطبوع مورد تحسین قرار داد.

امروزه کوپلند هزاران نفر را به طور مستقیم به عنوان نیروی کار در اختیار دارد.

شرکت کوپلند

 

شرکت کوپلند که در ایالت میزوری قرار دارد، طراح و تولید کننده انواع دستگاه‌های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی است که در حوزه‌های مختلفی از جمله سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق، گرمایش، تهویه مطبوع، برودت، انواع حسگر و محافظهای صنعتی فعالیت می‌کند. محصولات کوپلند در کشورهای مختلفی مانند امریکا، تایلند، چک، ایرلند و آلمان تولید می‌شوند.  اغلب مدل‌های این کمپرسورها در ایران موجود بوده و از سوی نمایندگی‌های فروش در ایران عرضه می‌شوند

 

کوپلند در ایران

امروزه کمپرسور اسکرال کوپلند در ایران به خوبی بازار خود را پیدا کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد. کمپرسور کوپلند سری ZR از جمله دستگاههای بسیار پر فروش در بازار ایران است. به دلیل تحریم ها مسلما ورود کمپرسور از کشورهای امریکایی و اروپایی از جمله بلژیک به کشور ممنوع شده است. اما در آسیای شرقی در زمینه تولید کمپرسورهای copeland  از کشورهای چین و تایلند می توان نام برد.

 

کمپرسورهای کوپلند

 

قیمت انواع کمپرسورهای کوپلند 

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت، خرید یا مشاوره با شماره های مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن خط 1 :02177619781

تلفن خط 2 :02177619842

اینستاگرام : kia_sarma

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
0:00
0:00